Angelique Schipper

Oud-studente poëzie Angelique Schipper studeerde af onder begeleiding van Rob Schouten.

Sindsdien heeft ze gestaag en met liefde gewerkt aan een succesvol liedjesrepertoire voor kinderen, historische speurtochten waarmee zij en haar accordeon langs basisscholen trokken.

Met de cabaretvoorstelling AU maakte ze in 2012 de overstap naar volwassenentheater. AU gaat over haar vader, haar man en een w.c.-pot. Over loslaten en opnieuw beginnen. Het ging in première tijdens het I'm Binck Festival 2012 in Den Haag.