Hans Hogenkamp

Hans Hogenkamp studeerde in 2004 af in de richting proza. In 2006 verscheen zijn debuut, Excuses voor het ongemak, bij uitgeverij Nijgh & Van Ditmar. Het stond op de shortlist voor de DebutantenPrijs 2006. In 2009 verscheen zijn roman Dingen die op liefde lijken.

Verhalen en essays van zijn hand stonden in Torpedo # 1, Bunker Hill # 33, in de bundel Stad en Mens (Uitgeverij 3c, 2007), in De Pers, De Groene Amsterdammer en Vrij Nederland..

Sinds 2006 doceert hij bij de Schrijversvakschool proza en schrijftraining. Vanaf januari 2012 is hij ook directeur van onze school.

In 2014 verscheen zijn schrijfboek 'Schrijven is schrappen' in de schrijfbibliotheek van uitgeverij Atlas Contact.